1, Mi a missziód?
Mi az, amit el akarsz érni magad körül, a munkád és az ügyfeleid révén.
Az enyém: Coachként, oktatóként, tanácsadóként azzal szereztem az ügyfeleimet, hogy a céljaik megvalósításában, tehetségük kibontakoztatásában bátorító visszajelzéssel, ötletekkel és fejlesztő eszközökkel segítem őket.
2, Kik az ideális ügyfeleid?
Kivel akarsz együtt dolgozni? Ki érdekel annyira, hogy legjobb tudásodat az ügye szolgálatába állítsd? Miről szeretnél szakmai, emberi környezetedben elhíresülni? Kik keressenek?
3, Hogyan segítesz az ügyfeleidnek?
Milyen eszközökkel, milyen szemlélettel dolgozol? Mit mondasz, ha megkérdeznek: hogyan éred el, amit megoldásként ígérsz? Mondhatsz ide eseteket, mondhatsz módszertant, de legyen válaszod.
4, Miben áll a szolgáltatásod?
Meddig tart, milyen? Egyszeri találkozás, beszélgetés vagy van mögötte folyamat, írás, kezébe adott anyag, rendszeresség?
5, Milyen az üzletpolitikád?
Óránként mást fogadsz, vagy megvan, hogy napi szinten hány ügyfelet vállalsz? Mennyi pénzt kérsz egy alkalomért? Mennyit a folyamatért? Hogyan kezeled, ha valaki lemondja a találkozótokat?
6, Mit mondana az ügyfeled? Mit akart a közös munkában elérni?
Ebbe azért kell belegondolj, hogy egy nyelvet beszélj az ügyfeleiddel. Mindig tudjad, hogy mire lősz. Mindig szerződj a célra és az alkalmazott eszközökre, hogy biztonságot is adj az ügyfeleidnek.
Tudod, hogy kik az ügyfeleid és hogy ők merre járnak, mit csinálnak, hol találhatóak? Kik a versenytársak?