„Az vagy, amit mindig újra és újra teszel. A kiválóság ezért nem egy cselekedet, hanem egy szokás.” - Arisztotelész
Osztályozd a vállalatodat egy 1-től 5-ig terjedő skálán, ahol 5 a legjobb, aszerint, hogy mennyire igaz ez a vállalatodra!
A vállalat értékeit és küldetését nem csak hogy mindenki ismeri, nem csak hirdetjük, de nap-mint-nap éljük is. Minden munkatársad, minden interakciójában a külvilággal és a vállalaton belül is éli a vállalati értékrendet, szolgálja a missziót?
Az egyediségünk és különlegességünk, nem csak kiemel bennünket a tömegből, de elválaszhatatlan része a vállalati személyiségnek is. A te vállalatod személyisége is átragyog?
Mindenki hozzájárul a marketing folyamathoz. A te szervezeted minden tagja reprezentálja a szervezetet és ezt jól?
A CSR vállalatoknak kiváló a kommunikációja. Az igazságot és jót átéléssel hirdeti. A kommunikáció – belső és külső – a te vállalatodnál is őszinte, világos és a céljaitok tükröző?
A CSR vállalat számára az ember a legfontosabb érték. Elkötelezett, megbízható és tehetséges emberek közösségét testesíti meg. A megfelelő emberek ülnek a megfelelő helyeken benne. A te vállalatod is tiszteletet mutat minden kapcsolatában?
A termelés és a hatékony termelés, maga a hatékonyság elengedhetetlen egy minőségi termékeket és szolgáltatást nyújtó szervezet fenntartásához. A te vállalatod is hatékony, eredményes és termékeny?
Ügyfelek nélkül a vállalat nem tud létezni. A te vállalatod is azt szolgáltatja, amit megígér… vagy még többet is?
Azért, hogy versenyképes legyen a vállalatnak gondolati szabadságra, kreativitásra van szüksége. A te vállalatod is folyamatosan fejleszt, újít, új rendszereket, módszereket és megoldásokat termel ki magából?
A CSR vállalatok odafigyelnek a jelen erőforrásaira és gondolkodnak, gondoskodnak a jövőről is. A te vállalatod is gondos gazdaként jár el embereivel, tőkéjével, eszközeivel, a környezetével és tudásával?
A CSR vállalati kultúra olyan vezetés terméke, amely nem függ egyes személyektől, sokkal inkább szervezetet átható értékek, elvek és meggyőződések mentén működik. A te vállalatod is minden szinten visszatükrözi a vezérlő elveket?